Vild med paracord

Jeg indrømmer det blankt, jeg er vild med paracord også kaldet faldskærmsline.
For det første er det et fedt materiale at arbejde med, for det andet kan man få det i et utal af farver og mønstrer og så kan man bruge det til uendelig mange ting.
Derfor blev jeg også rigtig glad da vores søde postbud kom og afleverede min nyeste ladning paracord.
Er det ikke bare nogle skønne farver?





Indtil videre har jeg mest brugt det til armbånd og nøgleringe, men jeg har mange flere gode ideer, som jeg gerne vil have afprøvet.
I første omgang kommer jeg dog nok til at lave flere armbånd, da jeg er begyndt at lave nogle, som er lidt mere avancerede og jeg glæder mig til at få afprøvet de modeller ( samt nogle nye) i de nye farver og mønstre.
Så i den kommende tid vil der nok dukke flere nye modeller op i webshoppen til både mænd og kvinder.

Kommentarer