Godt ør i bøtten

Så har jeg været skoleelev i tre dage og det har været nogle hektiske dage. Jeg har programmeret min første hjemmeside i HTML og CSS. Ok godt nok var det en simpel side, men alligevel - Det virkede:) Jeg har lavet en "citronmand" ved at klippe dele ud af forskellige billeder og samle dem til en figur. Jeg er blevet dansktestet og har haft notat teknik. Ok det sidste er måske ikke så nødvendigt efter 22 år med kontor- it- og projektarbejde, men så er det da blevet genopfrisket.
De to første dage, havde jeg det som om mit hoved var ved at eksploderer når jeg forlod skolen, men i dag er jeg bare godt gammeldags "træt som et helt alderdomshjem". Altså det er da fremgang ikke sandt?
Til gengæld må jeg klart erkende, at der kun lige bliver lavet de mest nødvendige huslige ting når jeg kommer hjem fra skole i disse dage. Fortrinsvis ting der ikke involverer skarpe genstande eller alt for meget hjerneaktivitet. Den står ligesom lidt på overload deroppe i disse dage.
Så det bliver spændende at se hvad dagen i morgen bringer af nye ting.

Kommentarer