Et nyt år og en ny begyndelse

Jeg tror der er mange af os, der lige stopper op og gør status på året der gik, når nytårsfestlighederne er forbi. Det gør jeg i hvert fald og der er ingen tvivl om, at 2015 blev et år med forandringer. I 2015 sagde jeg mit job op efter at have arbejdet i den samme virksomhed i 22 år. Det var ikke en nem beslutning og jeg havde da også lidt kriller i maven, men der er ingen tvivl om, at det var den rigtige beslutning jeg traf. Jeg trængte virkelig til forandringer og nye input.
I 2016 fortsætter jeg så forandringerne ved at videreuddanne mig til webintegrator. Det vil sige, at jeg starter året med at komme tilbage på skolebænken og det glæder jeg mig faktisk rigtig meget til - også selv om det nok bliver lidt underligt at være "skoleelev" som 46 årig, men man påstår jo at man kan lære så længe man lever og jeg har planer om at leve meget, meget længe endnu.
Så farvel til 2015 og goddag til 2016, et år hvor jeg har planer om at lære så meget som muligt, nyde livet så meget som muligt og gøre mig umage med at glæde mig over alle de store og små ting i hverdagen som jo egentlig er ganske gode, sjove, spændende m.m, men som man ofte har det med at glemme at nyde, fordi man har så travlt.
Rigtig godt nytår til alle der måtte læse med her og held og lykke i år 2016.

Kommentarer