Tanker en onsdag morgen

Det er onsdag morgen, jeg overlevede tandlægebesøget i går og i dag kommer sønnen hjem på besøg. Så skal der lige ordnes et par praktiske ting, inden vi går i gang med at hygge og bage sandkage. Ja så kan det da ikke være bedre.

Vejrguderne i form af DMI, har endda lovet tørvejr og hele 17 g, så måske kan jeg også lige få tid til at fotografere årets grønsagsplanter, så jeg kan få lavet det blogopslag, som jeg har planlagt mindst 3 gange nu 😏.

Nu hvor sønnen er flyttet, runger det altså lidt mere i huset end det plejer - selv kattene vil ikke være på hans tomme værelse. Vi har tænkt os at omdanne værelset til et hobby/arbejdsrum med et par solide arbejdsborde og en masse reolplads. Men det bliver nok først i sommerferien at vi når så langt, så indtil videre får der lov til at se tomt ud. Hver ting til sin tid, siger man jo.

Det er lidt sjovt som det langsomt går op for en, hvad det betyder, når der ikke er nogle børn hjemme mere. Som f.eks. de ændringer man kan lave i forhold til madlavning, når der er en mindre at tage hensyn til. Muligheden for at være mere spontan med nogle ting og det er jo meget rart. Så det er ikke kun sønnen der skal til at finde ud af at leve på en ny måde, det skal vi andre også.

Her er så lige et billede af det tomme værelse. Jeg har elles prøvet at sætte kattenes kurv derind, men næ nej om de vil være der.




Kommentarer