Eftermiddagstanker

Sidder i mit hobbyrum og nyder eftermiddagssolen, mens jeg arbejder på mit seneste projekt. Det er en hobbybog som jeg er i fuld gang med at designe forskellige ting til, mens min "for tiden" ynglings sang spiller på pc'en.

Det er "I Don´t Wanna Live Forever" med Zayn og Taylor Swift, fra den nye Fifty Shades Darker film. Jeg har endnu ikke set filmen, men sangen gør mig glad og den bliver bestemt ikke dårligere af at blive hørt 15 gange i træk 😏

På sådan en smuk solbeskinnet marts eftermiddag, kan jeg ikke lade være med at glæde mig over, at jeg har muligheden for at sidde her og lave lige præcis det, som jeg allerhelst vil. Det er faktisk lidt vildt at tænke på, at det allerede er 1 ½ år siden jeg forlod min arbejdsplads gennem 22 år.

En beslutning jeg ikke har fortrudt så meget som et lille bitte øjeblik.

Selvfølgelig havde jeg nogle søde kollegaer rundt omkring i organisationen, som det kunne være sjovt at se igen, men selve arbejdet og arbejdspladsen, savner jeg ikke. Det selv at kunne planlægge sin hverdag, betyder faktisk rigtig meget. Det giver mulighed for at udnytte tiden på en helt anden måde end før og det er helt fantastisk.

Faktisk er det der med tid noget sjovt noget, for selv om jeg har meget mere af den, end jeg plejer at have, så går den altså stadig rigtig, rigtig hurtigt. Og hver gang jeg har afsluttet et projekt, så har jeg fået ideer til mindst 10 nye, så jeg når aldrig til at kede mig, hvilket vel egentlig er meget godt.

Så nu vil jeg spille min ynglings sang for 16. gang, mens jeg lige får afsluttet den hobbymodel, jeg havde gang i.

Forsat god eftermiddag derude i blogland.



Kommentarer