Hobbymesse i Rødovrehallerne


I dag har min søster Tine og jeg, haft fornøjelsen af at være på Hobbymesse i Rødovrehallerne.

Det er Alt Om Håndarbejde som står for hobbymessen og det er anden gang vi deltager på messen og denne gang, var den faktisk endnu bedre end første gang.

I år var der rigtig mange boder som solgte garn (både uld og bomuld) og jeg kom da også til at købe 18 nøgler bomuldsgarn med hjem i skønne forårsfarver.



Udover garnboderne, var der også patchwork, stof, perler, pels, symaskineforhandlere, keramik, knapper, bolcher m.m. Der bliver også afholdt forskellige workshops, som man har mulighed for at tilmelde sig.

Vi brugte ca. 3 timer på at kikke og shoppe og jeg må jo indrømme, at det er svært ikke at lade sig friste. Der er jo så mange spændende ting, som man straks får lyst til at lave en masse spændende ting af.

Jeg kom da også til at købe dette skønne stykke stof, som jeg vil sy en kjole af...


samt disse perler, som jeg skal bruge til at lave smykke af til min webshop.


Ja så nu er det bare med at komme i gang. 😊😊😊😊😊😊😊😊







Kommentarer