Tanker en torsdag morgen

Nu er det efterhånden 2 måneder siden jeg startede mit nye liv som forfatter og jeg må tilstå, at tiden bare flyver af sted.

Desværre har jeg ikke nået så meget som jeg gerne ville, fordi jeg har bøvlet en del med mine øjne. Jeg nåede at få overanstrengt dem da jeg gik på skole i august og det tog 3 uger, inden de var ved at være på plads igen.

Derefter fik jeg så mine nye briller, som viste sig at være forkerte, så jeg fik migrænelignede hovedpineanfald, stærk lysfølsomhed m.m. og igen ikke kunne sidde ved pc eller være kreativ.

Nu har jeg så endelig fået den rigtige udgave af brillerne og det har da også hjulpet noget, men jeg bliver stadig nødt til at passe på og det har jeg altså bare overhovedet ikke tålmodighed til. Men okay, det er trods alt blevet bedre og i weekenden skal der sættes nye lamper op i mit kombinerede kontor/hobbyrum og det håber jeg så vil have en positiv virkning.

Det kribler altså også i mig efter at være kreativ igen og jeg har masser af ideer til bl.a. juleting, som jeg slet ikke er kommer i gang med endnu. Men forhåbentlig lykkedes det i løbet af den kommende uge.

Kommentarer