Så er min bod på Kram & Co startet op

Så er min bod hos Kram og Co i Holbæk startet op og jeg er spændt på at se, hvor meget der egentlig bliver solgt for.

Selvfølgelig glemte jeg at tage billeder af den, som jeg ellers havde lovet mig selv, men manden sad og ventede på at jeg blev færdig og vi skulle videre ud og handle, så jeg havde alt for travlt med at komme videre. Ja så kan man jo bare lære at sætte tempoet ned.

Men i skal da ikke snydes for lidt billeder, så jeg har gravet lidt i gemmerne og fundet billeder af nogle af de ting, som kommer til at være i boden.

Jeg har boden fra den 7- 27/11-2016. I denne periode sælger jeg varer fra min webshop til ekstra gode priser. Der er f.eks. masser af kalendergaver til 10 kr. pr. stk. eller halskæder incl. gaveæske til 100 kr. pr. stk.

Du kan også finde strikkede karklude (3 stk. 65 kr) samt masser af nisser og andet julepynt fra 25-50 kr.

Adressen er: Megacentret, Njordvej 6, 4300 Holbæk. - Stand 106








 
 
  
  
  
  
 




Kommentarer