Mørkøv Marked

i 2007 var vi på kræmmermarked i Mørkøv for første gang og siden da har det været en fast tradition i vores lille familie.

Derfor drog vi igen i år af sted lørdag formiddag for at se hvilke kræmmere der mon var der i år.
Som altid var det en rigtig god oplevelse og da kom da også nogle ting med hjem i form af garn, hobbymaterialer samt en stor æske Loom bands elastikker.

Her skal så tilføjes at jeg endda styrede mig, idet jeg IKKE købte den søde cardigan, de 3 pakker bøger eller mere garn og hobbydims, selv om jeg helt klart havde lyst meeeen, der må jo være en kant. Desuden mumler min mand jævnligt noget om "forstærkning af de vægge der bærer mit hobbyrum", hvilket jeg jo selvfølgelig slet ikke forstår, for jeg har da næsten ingentingsmileyog så er det altså bare fedt at gå på marked.

I næste weekend går turen så til vikingemarkedet ved Tissø og det plejer også at være godt.

Kommentarer