En aktiv morgen

Denne onsdag morgen har jeg faktisk været ganske aktiv idet jeg har:

  • rettet indholdsfilen til min allerede udgivne børnebog Dragernes Dal - hardback udgaven
    (havde lige opdaget et par stavefejl jeg havde overset)
  • oprettet Dragernes Dal som paperback og bestilt et prøvetryk af bogen
  •  tjekket at prøvetrykket af min digtsamling Forvirrede Forunderlige Verden er på vej og skulle være her om et par dage
  • Næste bogprojekt bliver så at få lavet illustrationerne til min næste børnebog færdige, så den også kan blive udgivet.
  • Jeg må indrømme, at jeg stadig bliver glad hver gang jeg får øje på min første børnebog Dragernes Dal ude på bogreolen. Det er nu noget ganske særligt at have skrevet en bog og helt specielt at se den i trykt udgave for første gang.
  • På et tidspunkt skal jeg også i gang med at lave en forfatter Facebook side og en Pinterest side, men jeg skal lige have afsluttet et par andre projekter først.
  • Hent gratis uddrag af Dragernes Dal eller læs mere og mig og mine bøger.
Jeg har også bestilt en reol hos Kram og Co i Holbæk i uge 45,46 og 47, så jeg kan sælge nogle af mine ting der - så nu håber jeg at vender tilbage og sider at de har plads i de ønskede uger.

Kommentarer