Farmor kassen

Efter at jeg har fået konstateret bleparitis og er blevet langt mere lysfølsom, end jeg har været tidligere, har jeg måtte erkende at jeg ikke altid kan det jeg gerne vil. Det har fået mig til at tænke, for der er jo en masse ting jeg går og drømmer om eller glæder mig til.

En af de ting jeg glæder mig til er at blive farmor en dag. Jeg har længe vist, at når det sker, så vil jeg jeg gerne lave en masse kreative ting til mine børnebørn. Men nu ved jeg lige pludselig ikke om jeg er i stand til at lave alt det jeg gerne vil, når børnebørnene en dag er her. Derfor har jeg oprettet Farmorkassen.

Farmorkassen er en kasse hvori, jeg putter ting som jeg selv har fremstillet. Det kan være alt fra babysko til hagesmækker, tæpper, legetøj m.m. Formålet er at sikre, at der vil være nogle ting til mine børnebørn som jeg selv har fremstillet - uanset om jeg kan lave den slags ting til den tid eller ej.

Reaktionerne på min Farmorkasse har været blandende. De fleste kan godt se ideen, men jeg har da også oplevet at nogle finde det hylende grinagtigt, når der endnu ikke er børnebørn på vej. Men Farmorkassen er kommet for at bliver og min søn syntes heldigvis godt om ideen, men tingene er jo også til hans kommende børn😊.

Her er lidt billeder fra Farmorkassens indhold.








Kommentarer