Endnu en tur til øjenlægen

Så har jeg lige været til øjenlægen igen, da min øjenlågsbetændelse "hygger sig" igen. Desværre er det jo begrænset hvad der kan gøres, ud over at jeg skal prøve at holde mig fra de ting der sætter gang i det. Det vil sige:
  • kulde
  • blæst
  • tør varm luft
  • træk
  • aircondition i f.eks. biler og offentlig transport
  • elektroniske genstande med lys i f.eks. en pc
Men det er jo da også meget nemt....eller ikke. Vejret kan vi jo ikke bestemmer over, selv om det kunne være rart. Det betyder også, at det er begrænset hvor meget jeg kan:
  • sidde ved en pc
  • se tv
  • bruge mobil eller andet elektronisk med lys i.
  • læse
  • være kreativ
  • andet der kræver, at man skal fokusere på noget relativt tæt på. 
Selvfølgelig er det jo godt, at det ikke er noget alvorligt glad og det er jeg skam også glad for, men derfor kan det altså godt være lidt frustrerende alligevel.

Hvis der er nogle som ligge inde med nogle gode erfaringer, som kan gøre tingene lidt nemmere, så modtages de meget gerne.

Kommentarer