Nye briller del 2

For et par uger siden fik jeg min nye briller, men desværre viste det sig, at der var nogle problemer. De sidste par uger har jeg derfor fået mere og mere irriterede, tørre og trætte øjne samt hovedpine og ondt i musklerne omkring øjnene.

Derfor gik turen til optikeren igen i går, hvor jeg fik foretaget en ny synsmåling. Det viste sig at styrken i briller var for høj, lige som den bygningsfejl der var taget højde for, var minde end først antaget + jeg ser faktisk bedre når der ikke kompenseres for den. Så nu skal brillerne laves om og det tager lige 14 dage mere.

Det er også årsagen til at jeg ikke har været særlig aktiv på bloggen, for jeg har simpelthen ikke kunnet holde ud at sidde ved en pc og jeg bliver stadig hurtigt træt og irriteret i øjnene, så der går nok et stykke tid endnu, inden de er helt på plads.

Til gengæld kan jeg rigtig godt lide mine nye solbriller, selvom de også var lavet forkert og lige skulle byttes, inden jeg kunne bruge dem.

 

Kommentarer