En smuk aften

Her til aften har jeg givet mig tid til noget, jeg ellers sjældent gør. Jeg gik en tur helt for mig selv og nød solskinnet, naturen og Lukas Graham i ørene men min “lige nu og her” yndlingssang “What happend to perfect?” Jeg ved ikke hvordan i har det, men jeg kan ikke lade være med at blive glad af sådan en oplevelse. Der er noget dejligt livsbekræftende ved musik kombineret med natur og bevægelse og så endda i solskin.
Ja jeg indrømmer det blankt, jeg er sommer menneske med stort S. Jeg nyder de lange lyse sommeraftner, varmen og muligheden for at gå i kjole og sandaler med bare ben. Jeg syntes også det er skønt af gå en tur i haven og kikke på alle blomsterne der titter frem samt pusle om mine grønsager. Min mand har bygget et stort højbed så vi skulle gerne få både blomkål, rødbeder, løg, gulerødder, kartofler samt diverse krydderurter i år.
Ja hvis i spørger mig, så kan det altså kun gå for langsomt med at blive 25+ grader fra morgen til aften og så lidt regnvejr om natten af og til, sådan bare for balancens skyld:)

Kommentarer