Alt om Håndarbejde messe i Rødovre Hallen

Igennem de sidste år, har min søster Tine og jeg, udviklet en lille ny tradition. Den går i alt sin enkelthed ud på, at vi skal ud og solde, når der er Alt om håndarbejde messe i Rødovrehallen.

Det skulle selvfølgelig ikke være anderledes i år, så vi mødtes hjemme hos Tine her til morgen. Efter lidt morgenhygge tog vi det offentlige til Rødovre og ankom kort tid efter at messen havde åbnet.

Igen i år var der masser af glade mennesker allerede fra start af.

Ganske som jeg plejer, startede jeg med at gøre mit første indkøb i en bod, der sælger sten- og glasperler, som jeg derefter slæbte rundt på resten af dagen. Ja jeg ved det godt, jeg burde have ventet til sidst og en dag lærer jeg det måske også 😅.

Her fik jeg købt disse perlestrenge.


Der var rigtig mange boder som forhandlede garn igen i år og jeg kom da også til at solde på et par af dem.

Jeg fik købt både båndgarn og bomuldsgarn, samt noget stofbetrukket elastik.



Drops bomuldsgarn

Bomuldsgarn i skønne farver

Båndgarn fra Mayflower


Stofbetrukket elastik

Da vi var færdige på messen, gik vi en tur i Rødovre Centret og fik lidt frokost. Lidt butikskikkeri blev det selvfølgelig også til, selv om jeg pænt nøjes med at købe tre par strikkepinde i Tiger.
Jeg ved endnu ikke, hvad alle de nye materialer skal bruges til, men der dukker nok nogle ideer op undervejs.

Kommentarer