Det var så den sommer

Sidder lige og reflekterer lidt over sommeren der gik. Den har både været god og mindre god. Min øjenlågsbetændelse har været slem i august tog september, hvilket min blog bærer præg af, da jeg ikke rigtigt har kunne sidde ved pc, se tv eller i det hele taget foretage mig noget ved hjælp af elektrisk lys. Øjenlågsbetændelsen gør mig meget lysfølsom og det sætter sine begrænsninger.

Alligevel har vi da også oplevet en del. Været en tur i Holland, besøgt markeder, kørt aftenture og kikket på hjorte m.m. En masse gode ting midt i de knap så gode.

Sønner klarer sig fint efter at han er flyttet hjemmefra og som mor, kan jeg da ikke lade være med at være lidt stolt. Det er sjovt at se hvor meget mere voksen, han er blevet på 5 mdr.:)

Nu glæder jeg mig til den kommende jul. Jeg elsker juletiden og alt hyggen der følger med. Håber øjnene vil lege med, så jeg kan giver den lidt gas i julemåneden. Der er så meget jeg gerne vil, både på bloggen, i privaten og i min webshop. Om ikke andet, så er denne øjenlågsbetændelse da ved at lære mig at prioriterer det væsentligste og nyde de gode oplevelser så meget som muligt.

Åh ja, skal da heller ikke glemme de 6 kg, der er røget af efter sommerferien, så det går da den rigtige vej:)

Kommentarer