En dejlig morgen

I denne uge er jeg så heldig at have vinterferie, hvilket efter min mening er en fantastisk god opfindelse. Bare det at kunne sidde lige så stille og nyde en kop kaffe på et tidspunkt, hvor man normalt ville være på vej ud af døren, er jo en dejlig luksus. Derfor har jeg også tænkt mig at udnytte og nyde hvert et øjeblik. Da jeg jo er ganske kreativ og i øvrigt er alene hjemme hele ugen, så skal noget af tiden selvfølgelig bruges på diverse hyggelige kreative ting.
I går fik jeg f.eks. lavet tre påskehekse, som jeg har købt materialer til i Sverige og i dag er jeg gået i gang med at male påskehaner. Et materiale sæt jeg har haft liggende et godt stykke tid uden at få gjort noget ved det, men nu skal det altså være.
Lidt smykker bliver det jo nok også til i ugen løb - så mon ikke der også dukker lidt op på Hunderup Design.

Kommentarer